سلام مطالبي كه اينجا ميزارم مربوط به بازي استراتژيك ايريپابلیك ميشه كه رايگانه براي سربلندي ايران در دنياي مجازي همين امروز ازطريق اين لينك ثبت نام كنيد

۱۳۸۹ بهمن ۶, چهارشنبه

چگونه می توانیم به جایی دیگر سفر کنیم؟

همان طور که می دانید کشور های زیادی در ایریپابلیک وجود دارند و گاهی اوقات برای انجام یک سری کار ها مجبور هستیم که بار و بندیلمان را بسته و به آن جا مهاجرت کنیم.به طور مثال امکان دارد در یکی از جنگ های مهم پیش رو برای اتحادمان ما با آن کشور ام پی پی (به معنای این است که می توان با استفاده از این سیستم از یک کشور به طور مستقیم برای کشور های دیگر جنگید.) یا مثلا برای شرکت در بعضی از انقلاب ها یا ایجاد یک انقلاب، کار کردن در کشوری دیگر برای کسب حقوق بالاتر و هزاران کار دیگر .همان طور که در دنیای واقعی ما برای مسافرت به مسافت های بیشتر باید پول بیشتری بپردازیم در این جا هم چند نوع بلیت داریم که از لحاظ طی مسافت به 5 قسمت تقسیم می شوند. زون 1 ،زون 2،زون 3 ،زون4،زون 5.
برای مسافرت از نقطه ای به نقطه ی دیگر شما نیاز دارید که بدانید که برای سفر به آن جا به بلیط با چه زونی نیاز دارید.
برای این کار ابتدا باید به صفحه ی پروفایل خود در بازی بروید

و روی گزینه ی چینج کلیک کنید.

و بعد از آن محلی که می خواهید به آنجا بروید را هم می توانید مشخص کنید و بفهمید که برای رفتن به آن منطقه به بلیت زون چند نیاز دارید.

چند نکته:برای رفتن به شهری در داخل کشوری که در آن حضور دارید نیازی نیست که از کار و حزب خود استعفا دهید ولی برای خروج از کشور باید این کار را بکنید.
اگر تابحال به قسمت بازار( مارکت) رفته باشید متوجه می شوید که هر بلیت سلامتی خاصی می دهد و بسته به میزان سلامتی آن هم می تواند گران تر باشد.به طور کلی و در حالتی که اگر بلیت هیچ ولنسی ندهد پس از جابجای 5 ولنس از شما کم میشود و اگر بلیت شما 1 ولنس بدهد از شما 4 واحد کم شده و اگر 2 تا ولنس بدهد از شما 3 واحد سلامتی کم می شود و....
نقشه ی جهان:
http://www.erepublik.com/en/map
برای خرید بلیت:
http://economy.erepublik.com/en/market/56/2/0/0/0/0/citizen/0/price_asc/1

هیچ نظری موجود نیست: