سلام مطالبي كه اينجا ميزارم مربوط به بازي استراتژيك ايريپابلیك ميشه كه رايگانه براي سربلندي ايران در دنياي مجازي همين امروز ازطريق اين لينك ثبت نام كنيد

۱۳۸۸ دی ۱۸, جمعه

Ashi_bombA صحبت پایانی

این آرتیکل رو دیشب نوشتم و به دلایلی امروز دارم پابلیک میکنم


سلام
چه روزه خوبی دوره ی من تموم شد فردا 2تا امتحان ترم دارم دقیقا مثل 2-3 تا از وزرای دیگم

یک ماهه منم تموم شد خوبی ها و بدی هایی داشت و اثارش تا مدتها خواهد ماند
بعد از نامردی ژاپن در حق کل اسیا
اولین مورد حمله هند بهمون بود که علیرغم کارهایی که میشد اما با حمایت امریکا شهر رو پس میگرفتن
بعد برای دفاع از سمرقند محبور شدیم یه شهر دیگشونم بدیم بره
در حالی که همه چشم امید به مافیا دوخته بودیم اونا هم موفق نشدن هند رو برای این ماه پیتو کنن
بعد رسید به جنگ لیائونینگ که الان چهارمین جنگ بزرگ تاریخ بازی بوده ما تخریبی بالای 1.5 میلیون زدیم چون خیلی از
سربازهامون سیتیزن شیپ ایران رو نداشتن اصلا
بعد رسید به جنگ سمرقند که من دستور تخلیه شهر رو دادم به جای مقاومت اون روز خیلی تحت فشار بودم چرا این کارو میکنی اما ما اون روز از پروژه صربستان با خبر بودیم
یه رکورد هم از خودم به جا گذاشتم اونم این بود که 2بار خواستن استیضاحم کنن که موفقیت آمیز نبود

رسید به پروژه صربستان که موفقیت امیز بوده و در حال پس دادن شهرهای گرفته شده از ایران و ترکیه هستن

سخنی با دولت بعدی
من 99 درصد احتمال میدم کریتوس رئیس جمهور بعدی ایران بشه
طبق پیش بینی هایی که کردیم این ماه ماه فوق العاده ای برای ایران خواهد بود چون از طرفی روسیه و مجارستان و صربستان تو اسیا هستن و دیگه کسی جرات حمله به ایران رو نخواهد داشت و از طرفی قراره 2 شهر مهم برای ایران پس گرفته شه . راستی حمید جان اگه روزی موفق شدی شهرهارو پس بگیری یادت نره این پروژه رو کیا شروع کردن و بدبختی ها و فحش هاشو کی شنفت . هرچند میشناسمت که اهلش نیستی
اگه میتونی از آرین تو وزارت امور خارجه حتما استفاده کن
اگه قراره ارتشت رو تجهیز کنی فقط کسایی که سیتیزن شیپ ایران دارن رو فول تجهیز کن
هیچ وقت به هندی ها و چینی ها اعتماد نکن
صربستان و مجارستان قدرت های فینیکس هستن هواشونو داشته باش
اگه از طرف ادن بهت نامه ای رسید اصلا جوابشونم نده
برای حمید ارزوی موفقیت میکنم

تشکرها
اول از همه از آرین (وزیر امور خارجه) تشکر میکنم که روزها و شبها آنلاین بود حتی وقتی من نبودم اون هواسش به همه چیز بود و واقعا این 1ماه برای من سنگ تموم گذاشت
دوم از
reza_mk
تشکر میکنم که تو دنیای واقعی هوامو داشت بعد از شکست لیائونینگ خوب من 2 روز نخوابیده بودم اما انقدر از نظر روحی کمکم کرد که تونستم با قدرت برگردم به بازی

سوم میلاد دانته عزیز که با قبول کمک به من و پیوستن به دولت وزنه ی دولت رو سنگین کرد
از
NEC - agha rahman - sahand - armin_tt - atropates
که تو مسائل آی آر سی کمکم کردن تشکر میکنم
بازی هوم عزیز که با این همه تهمتی که بهش زدن بازم بهم کمک کرد
amir_moradian - dadash_mory - e republik - esteghlal_iran - roxeta - yuma.first - laya - general reza
و تمامی افراد هیئت دولت تشکر میکنم
یه تشکر مخصوص هم از اتیلا که همیشه از نظر نظامی و مشورتی کمکم میکرد

صحبتی ندارم فقط یه نکته
مردم من تو حنگ جلوی آمریکا از خودم کم نذاشتم فقط میخوام منو ببخشید که این شهر رو از دست دادیم
اکانتها هم به سرعت به دولت جدید داده خواهد شد
تشکر مخصوص هم از مردم دارم که با این همه سختی از نظر نظامی و اقتصادی و ... تا روز آخر ازم حمایت کردن شاید هیچ رئیس جمهور ایرانی تا به حال این حمایت مردمی رو از خودش ندیده بود
یه مدتی میرم استراحت کمتر منو میبینید اما همینجا هستم

با تشکر
رئیس جمهور سابق ایران
اشکان

هیچ نظری موجود نیست: