سلام مطالبي كه اينجا ميزارم مربوط به بازي استراتژيك ايريپابلیك ميشه كه رايگانه براي سربلندي ايران در دنياي مجازي همين امروز ازطريق اين لينك ثبت نام كنيد

۱۳۸۸ دی ۱۸, جمعه

اولین آرتیکل دولت جدید و معرفی کابینه

سلام به همه مردم ایران زمین
قبل از هر چیز از همه تشکر می کنم بابت اعتمادی که به من کردن و اجزا دادن تا یک ماه تلاشم رو برای خدمت به ایران بکنم
گفتم تلاشم رو بکنم به دلیل اینکه من هم مثل همه انسانم و انسان جایز الخطاست اما من سعی می کنم با مشورت کردن با دیگران درصد احتمال خطا رو پایین بیارم و تمام تلاشم رو برای هدفم یعنی خدمت به ایران انجام بدم
خب مطابق رسم من باید وزرای کابینه خودم رو معرفی بکنم که در ادامه این کار رو خواهم کرد
ولی الان از شما مردم ایران یک درخواست دارم
اون درخواست اینه که بیاین یک ماه دست به دست هم بدیم و ایران رو تا جایی که توانمون بهمون اجازه میده بالا ببریم
بیاییم یک ماه زندگی مجازی بدون کینه و کدورت رو تجربه کنیم
یک ماه همدیگه رو تخریب نکنیم و به هم اعتماد داشته باشیم
مطمئا هم باشید هیچ نتیجه ای جز بالا رفتن اقتدار و اعتبار ایران نخواهد داشت
همه ما برای ایران تلاش می کنیم اما در روش هاست که با هم اختلاف داریم پس مشکل خیلی ساده حل میشه چون هدف یکیه وقتی هم که هدف یکی باشه مسیر حرکت ما با هم همسو و هم جهته پس حالا که داریم در یک مسیر تلاش می کنیم چه بهتر که این مسیر رو شونه به شونه هم طی کنیم
خب میرسیم به معرفی وزرای کابینه و توضیح مختصری در مورد روال کار هر وزارت در این دوره

همونطور که تو مقاله قبلی گفته بودم کابینه بنده از تمامی افرادی که بتونن کمک کنن تشکیل خواهد شد

وزیر دفاع : احمد مامیلو
و تیمی تشکیل خواهند داد تا کارهارو به بهترین شکل اجرا کنن
سال پیش همین موقع ها بود که آتیلا و گنده باهم بودند و لیائونینگ و ژرقند رو تصرف کردند ، تارخ تکرار میشود ، این بار نیز احمد و بنده این کار رو میخواهیم انجام بدیم
احمد خودش مقاله تکمیلی در این مورد خواهد داد

وزیر اقتصاد ، یا بهتره بگم تیم اقتصادی
مسئولیت اینم رو پوریای عزیز به عهده گرفت که با وجود امتحانات و درگیری های بسیاری در دنیای واقعی که داشت روی من رو زمین ننداخت و من هم ازش ممنونم
در ضمن امیر اراده و پژمان نیز در کمک به تیم اقتصادی اعلام آمادگی کردند

تیم تبلیغاتی
البته همه مردم جزء تیم تبلیغاتی هستند که باید همه باهم کمک کنیم
ولی سرگروه هایی برای این کار در نظر گرفته شده
احسان ( ددی جابری ) ، حسام ( لرد آف الموت )
این 2 دوست عزیز کارهای بسیار ارزشمندی در این راستا انجام دادن که امیدوارم بتونیم با کمک به اینها بتونیم جمعیت رو افزایش بدیم
هر کسی هم مایل به همکاری با این تیم بود میتونه به یکی از این دوستان پی ام بده و هماهنگی های لازم رو انجام بده

تیم آموزش
تیم آموزشی رو هم خودم هم مدیریت خواهم کرد فعلا ، بخاطر امتحانات هم نتونستم شخص مناسبی برای این پست پیدا کنم که بتونه مشکلات اصلی ما رو که عدم آگاهی تعداد زیادی از افراد به مسائل و بخش های مختلف بازی هست رو حل کنه
البته لازم میدونم در مورد وزارت رفاه که زیر مجموعه ای از تیم آموزشی هست که مدیریتش رو احسان داداشی و ماتریکس عزیز به عهده خواهد گرفت ، گیفت و کمک به دوستانی داده میشه که واقعا نیاز داشته باشن
در ضمن ، اطلاعیه ای در مورد برگرداندن دوستان اسیر شده در آمریکا و چین نیز داده خواهد شد تا همه به ایران بازگردند
و البته سرگروه این بخش هم آقای امیر مرادیان میباشد که امیدوارم بازهم بتونه در این بخش مانند گذشته کمک بکنه به کشور

تیم ترجمه
طی صحبت هایی که با ادمین داشتم به من گفتند که تا ویکی رو کامل فارسی نکنید تیم ترجمه ما شروع به ترجمه سایت اصلی به زبان شمارو نمیکنن
پس تیمی برای این کار انتخاب میشه که کاری که قبلا شروع شده رو این دوره تموم کنیم
این تیم متشکل از ان ای سی ، لیون کینگ ، لایا ، و بسیاری از دوستان تشکیل شده که مدیریت این تیم به عهده خودم میباشد


امور خارجه
امور خارجه رو سعید ( آتروپاتس ) به عهده خواهد گرفت که تجربه خیلی بالایی در این زمینه دارند
و آریان ( حادثه ، امام خمینی ) نیز در این مورد کمکشون خواهد کرد

وزیر اطلاعات
کسری ( مامانی 21 ) و رد لودج عزیز به عنوان مدیر این تیم به ایران خدمت خواهند کرد
این تیم ، افراد وارد شده به ایران ، خارج شده ، و ... رو آنالیز خواهند کرد و به بنده گزارش خواهند کرد
اگر هم مطلبی بود که نیاز به مقاله داشت خودشون زحمتش رو خواهند کشید

سخنگوی دولت
رامیز ( لیون کینگ ) در این راستا کمک خواهند کرد ، وظیفه ایشون مدیریت بخش سوالات ، پیشنهادات و انتقادات از رئیس جمهور در فروم خواهد بود که نتیجه این بخش رو به صورت خلاصه در بازی مقاله خواهند کرد ، پس روزنامه های این بخش رو بخونید و اگر سوالی بود در بخش مربوطه فروم مطرح فرمائید


وزارت فرهنگ
قبلاً تاپ پرشین گیرل در این وزارت خونه خیلی زحمت کشید و زمانی که ایشون در این مورد کمک می کردن وضعیت مدیای ایران خیلی بهتر شده بود
از فینگلیش هم تقریباً خبری نبود
بنابراین من از ایشون خواهش می کنم اگر تمایل دارن با این دولت هم همکاری بکنند مثل سابق مسوولیت وزارت فرهنگ رو به عهده بگیرن البته تا مردم نخواهند کسی نمیتونه کمکی به کشور بکنه
پس همه با ایشون همکاری کنید تا وضعیت مدیای ایران از این حالت دربیاد

مشاورین
آتیلا ، سعید ( آتروپاتس ) ابی ( سآقا رحمان ) حامد.ک ، اشکان ( اشی بومبا ) ایمان ( آیمدو ) ، امین ( و
ان ای سی ) که در امر مشاوره به بنده کمک خواهند کرد ، البته از ، پژمان هم درخواست همکاری داده میشه که اگر مایل به همکاری بشند خوشحال خواهیم شد
نظر این افراد در زمانی که چندگانگی نظر هست میتونه مهم باشه تا کمترین اشتباه رو در امور مملکتی داشته باشیم
میلاد دانته هم به عنوان مترجم شخصی به بنده کمک خواهند کرد

نکته اول : وزرا برای کمک به کشور اومدن و به بنده جوابگو خواهند بود ، و بنده نیز به مردم پاسخگو هستم ، پس اگر مشکلی بود در فروم از بنده سوال کنید تا جوابگو باشم

نکته دوم : امیدوارم مجلس با دولت همکاری کنه ، اگر همکاری بین مجلس و دولت وجود نداشته باشه هیچ کاری نمیشه کرد دولت وظیفه اش خدمت به کشوره و به حمایت و کمک مجلس نیاز داره تا بتونه برنامه هاشو به بهترین شکل ممکن به اجرا در بیاره ! کینه هارو به دور بندازیم و به همدیگر کمک کنیم تا به هدف مشترکی که داریم برسیم که این هدف فقط و فقط سر بلندی ایران میباشد

نکته سوم : هدف بنده از کاندیدا شدن فقط و فقط کمک به ایران هست و لاغیر ! پس امیدوارم همه باهم برای سربلندی کشور تلاش کنیم بدون کینه و کدورت

نکته چهارم :به احتمال زیاد لیست اعضای کابینه تغییر خواد کرد که در این صورت این مقاله رو آپدیت می کنم به دلیل اینکه دارم مسائل رو بیشتر بررسی میکنم تا بهترین تیم رو برای بالا بردن ایران تشکیل بدم



امیدوارم که به زودی جام پیروزی رو توی لیاونینگ سر بکشیم

obrazek

کامنت های فینگلیش نیز خوانده نخواهد شد

هیچ نظری موجود نیست: