سلام مطالبي كه اينجا ميزارم مربوط به بازي استراتژيك ايريپابلیك ميشه كه رايگانه براي سربلندي ايران در دنياي مجازي همين امروز ازطريق اين لينك ثبت نام كنيد

۱۳۸۸ دی ۸, سه‌شنبه

کسانی که میخوان وزیر من بشوند اعلام بکنند ~~atilaa~~

تعجب کردین
فکر کردین میخوام رئیس جمهور بشم و بعد از بین شماها وزیر انتخاب بکنم
:دی
من فعلا قصد ازدواج ندارم و میخوام درس بخونم

میگن روزا زود میگذره وچشم بزنی پیر شدی
چه زود 7 ماه رد شد یادش بخیر پوریا یک حزب درست کرد به اسم رستاخیز که بیاد به جنگ حزب سبز
عجب روزایی بود
روزی نبود با پوریا و امیر و فرزاد و ... دعوا نکنیم ( البته چند ماه قبل رفته بودم ارومیه و دوساعت روی همین موضوع ، گفتیم و خندیدیم )

یکدفعه حزب پوریا شد 150 نفر

یا ابالفضل !!!!

به پوریا گفتم این چیه
گفت میخواهیم به حیاط خلوت حزبتون حمله کنیم
هر قدر گفتم به جون پوریا حیاط خلوتی د رکار نیست اینا دسیسه های دشمنان اسلام هست مگه قبول میکرد
حمله کردند ماه اول هم کل حیاط و طبقات کنگره را گرفتن
بعد یهویی یک چیزی شد یک داداش کوچولو فرزند ایران پیداش شد
اون اوایل کسی نمیفهمید چی می گفت چون داشت مثلا علمی حرف میزد
و وقتی میگفتیم اقا این یعنی چی
میگفت
" به وقتش جوري اعلام ميکنم که همه انگشت به دهن بمونيد مثل من که براي بار اول اينو شنيدم"

خوب با همه تبلغیاتی که کردند که خلاصه میشد در تخریب حزب سبز
به مقام عظمای ریاست جمهوری رسیدند

خاطر نشان میکنم زمانی که رئیس جمهور شده بود


ده روز قبلش حزبشون کل کنگره را گرفته بودند
18 کرسی اونا داشتند 10 کرسی ما داشتیم


ریاست جمهوری شروع شد و هر روز اعتراضات داشت بالا میرفت البته اون اعتراضات به کارهای داداش کوچیکه به کنار ، اعتراض به اینکه چرا به من قول دادی وزیرم کنی ولی الان خبری نیست
هرچند داداش کوچیکه همه تلاششو کرد و حدود 24 وزارتخونه جدید کشف و به بازی اضافه کرد ولی قولهای داده شده اونقدر زیاد بود که کفاف نمیکرد
خواستم برم لیست اون وزارتخونه را در بیارم یک مسئله فوق جالب دیدم
میدونید چی بود
داداش کوچولو همه مقالات دوران ریاست جمهوریشو به جز اون مقاله اول تبلیغاتیش پاک کرده
فقط یک دلیل میتونه عامل اون کار باشه
وقتی کسی میخواد سابقه اش را پاک کنه حتما یک چیزی هست که مردم نباید ببنیند

به هر حال ریاست جمهوری ایشون شروع شد و عجب شروعی
روز اول به همه سران ممالک دشمن ایران نامه مهر و صفا فرستاده شد که ای اقایون شما چرا بازی و دنیای بیرون را قاطی نمیکنید ما همه انسانیم و برابریم بیایید باهم دوست باشیم و من بشم دادادش کوچیکه همه شما
بعدا وقتی گفتیم وقتی نامه میفرستادی هیچ پیش خودت یک لحظه فکرکردی
جواب آمد
"از اون بالا کفتر میایه یکدانا دختر میایه "

بهرحال 1 روز گذشت وگفتند که ای اقا حالا شصتاد تا وعده دادی کدوماشو تو این نصف دوره بهشون رسیدی

گفتند مجلس داره کار شکنی میکند

هرقدر گفتیم اقاجان کدوم مجلسو میگی ، همون مجلس که 18 نفر از اعضای خودتون عضوشن دارند کار شکنی میکنند

جواب آمد
"از اون بالا کفتر میایه یکدانا دختر میایه "

بالاخره همون مجلس کارشکن که خودشون عضوش بودند کفتر را دعوت به فرود روی پشت بام کرد و با 66 درصد ارا استیضاحش کرد
اونم 66 درصد از 100 درصد مجلسی که 45 درصد مجلس دست خودشون بود



این مقاله من به هیچ عنوان بر علیه داداش کوچیکه نبود من دوستش دارم
فقط راجع به اتفاقاتی بود که 7 ماه پیش افتاده بود
راستی هر کی دوست داشت وزیر بشه به داداش کوچیکه پی ام بزنه چون قراره ایندوره هم 37 وزارتخونه جدید افتتاح بشه
تنها شرطش اینه که با بچه ها برین پیششون
البته از حالا بگم نخست وزیری مال رئییس حزبشونه اگه دیدین اشتباهی بهتون وعده داده حتما بهش بگین تا یک جای دیگه براتون کارپیدا کنه چیزی که زیاده وزارتخونه هست

و البته هنوز این سئوال بزرگ برام باقیه حزب سبز چحوری اون دوره داداش کوچیکه را استیضاح کرد
نکنه همه اعضای احزاب دیگه مامور مخفیای ما هستند البته اینجوری که میگن من پدرخوانده مافیا ی ایران هستم و از اینجورا کارا از دستم برمیاد : دی


عاقل باشید و نگید چون از اتیلا بدمون میاد پس این درسته
از اتیلا هر قدر هم بدتون بیاد باعث نمیشه که درست فکرنکنید
هدف همتون از بازی من نیستم ، هدفتون ایران هست
پس عاقل باشید و با فکر قدم بردارید

هیچ نظری موجود نیست: