سلام مطالبي كه اينجا ميزارم مربوط به بازي استراتژيك ايريپابلیك ميشه كه رايگانه براي سربلندي ايران در دنياي مجازي همين امروز ازطريق اين لينك ثبت نام كنيد

۱۳۸۸ دی ۹, چهارشنبه

اطلاعیه وزارت اقتصاد-دعوت به همکاری+توضیحاتی

با سلام

اول تا اون بالایی وت بده یه ساب ناقابل هم بکنید این مدیا موگل هم بگیرم ثواب داره
شهادت تعدادی از هم وطنامون تو عاشورا و شهادت امام حسین رو هم به همه تسلیت میگیم و چون خلاف مقرارت هست بیشتر در موردش حرف نمیزنم

خوب اول از همه اون عزیزانی که اسکیل ساختمان سازی بالای 7 هستن خواهش میکنم با من تماس بگیرن چون قرار بیمارستان کیفیت 5 بسازیم و باید روزانه چند شیفت کارکنیم و حداقل به 30 کارمنده ساختمان سازی با اسکیل بالا احتیاج داریم بهم پیام بدن تا هماهنگی ها رو انجام بدم

مطلب بعدی در مورد اوضاع اقتصادی هست که هر روز داره بدتر میشه

یه توضیح بدم به مردم من روز بعد از ازدست دادن لیاونینگ یه طرح برای بازسازی اقتصادی دادم به مجلس و درخواست بوجه کردم مجلس اون موقع اواخرش بود و کسی به درخواست من جواب نداد بعد هم که مجلس جدید امد روی کار به خاطر انتخابات رئیس مجلس و از این چیزا...این طرح ها و بوجه وزارت اقتصاد رو هوا مونده قول دادن که به زوده بوجه رو بدن...اولین کاری هم که قراره بکنم سرو سامان دادن به این بازار ارزو کارمندای لند هست که خیلی اوضاعشون خرابه
پس به مردم توصیه میکنم ریال هاتون رو ارزون نفروشید و این افر های زیر 0.025 ریال رو از تو بازار جمع کنید که اگه بعد ضرر کردید مقصرش خودتونید بابا جان یه دو روزدندون رو جگر مبارک بزارید...هم خودتون ضرر نمی کنید هم خرج رو دست دولت نمیزارید

راستی به اون هایی که دنبال زدن کارخونه هستن توصیه میکنم که کارخانه گرین(گندم) بزنن میتونید به راحتی صادر کنید و اوضاع بخش لند هم سرو سامون بدید خودتون هم سود کنید

با ارزوی ایرانی اباد
رضا

هیچ نظری موجود نیست: