سلام مطالبي كه اينجا ميزارم مربوط به بازي استراتژيك ايريپابلیك ميشه كه رايگانه براي سربلندي ايران در دنياي مجازي همين امروز ازطريق اين لينك ثبت نام كنيد

۱۳۸۸ دی ۹, چهارشنبه

H KraToS - سیستم اطلاع رسانی سریع دولت

اول از همه باید از همتون تشکر کنم که با دلگرمی هاتون بهم امید دادین و تنهام نذاشتین
از همه دوستانی هم که اومدن مسجد و ... تشکر میکنم ، اسم نمیبرم حالا
خیلی برنامه برای وزارت دفاع داشتم که به دلیل مشکلات دنیای واقعی نتونستم بهشون عمل کنم ، از اشی هم معذرت میخوام که نتونستم به قولم عمل کنم امیدوارم ازم ناراحت نباشه
به هر حال ، شعر و غزل بسه دیگه بریم سراغ اصل مطلب ...
من مدتی پیش یه اسکریپت پیدا کرده بودم که برای ارتش و هماهنگی ها خیلی خوب بود
البته این اسکریپت رو یکی از دوستان به اسم میلاد ری هم پابلیش کرده بودن که مشکلات زیادی داشت مثل آپدیت کردن مطلب و ...
خلاصه من نشستم رو این اسکریپت کار کردم و بعضی مشکلاتی که داشت رو رفع کردم و الان آماده بهره برداری هست که پیشنهاد میکنم نصبش کنید
لینک

obrazek

لینک

آموزش نصب :

اول باید فایر فاکس داشته باشید :
دانلود فایرفاکس فارسی
بعدش باید این افزونه رو هم داشته باشید :
لینک میمون بازیگوش
بعد دانلود و نصب فایرفاکس ، و بعد از رفتن به لینک بالا گزینه
add to firefox
رو میزنید
حالا میگه فایرفاکس رو باید ریستارت کنید
کاری که گفت رو میکنید و میرید به صفحه ای که اون بالا دادم یعنی اینجا
لینک
Install
رو میزنید و میاید به صفحه اصلی ای ریپابلیک و دستورات وزارت جنگ ، خارجه ، رفاه ، رئیس جمهور و هر چیزی که لازمه رو میبینید بدون زحمت
حالا این کار چه سودی داره ؟
1 : دولت هی مقاله اسپم نمیده آقا جون مادرت برو فلان جا جنگ کن
2 : تو مقاله دولتی کسی مثل من نمیتونه بره تنش ایجاد کنه و کامنت اسپم بده و همه چیز رو بهم بریزه
3 : همه میتونیم با همدیگه هماهنگ باشیم بدون وقت تلف کنی و اسراف وقت و ...
4 : اگه وقت کمی داشتید خیلی راحت میتونید دستورات رو ببینید و به حرف وزرا گوش کنید
وزیر هم راحت میشه 2 ساعت فکر نمیکنه تا برای مقاله 1 جمله ای شعر و غزل ببافه تا یک مقاله 1 جمله ای نده :دی

در کل ! من هم به اشی ، هم به وزراش این رو نشون دادم و تستی هم کردیم ... همشون تائید کردن و گفتن همه نصبش کنن که میخوان با این کار کنن از این به بعد ، همه جای دنیا ( کشورهای پیشرفته ) از همین امکانات استفاده میکنن

و اما کسانی که نمیتونن میمون بازیگوش رو نصب کنن :
این قسمت هم پیشبینی شده بود ... شما بدون اینکه نصب کنید هم میتونید اخبار رو ملاحظه کنید ، البته ! باید روزانه یه لینک رو بنویسید تو آدرس بار
اینم لینک برای کسانی که نمیتونن یا نمیخوان نصب کنن نرم افزار رو
http://docs.google.com/View?id=d64b7wc_0ft3wvqdv
لینک بالا رو میدم دوستان مدیر فروم فارسی یه کاری کنن که راحت باشید ... منتظر مقاله بعدی من هم باشید که خیلی کار داریم :دی
وت هم بدید ممنون میشم تا نره زیر این مقالات اسپم سبزیجات ! برادرم منم مثل شما هستم ولی اینجا به اینجور مقالات اسپم میگن اگه دوست داری خبر رسانی کنی میتونی بری وبلاگ بسازی

هیچ نظری موجود نیست: